Woensdag 26 juli

26 juli 2017 - Sydney, Australië

De derde dag alweer. We hebben nog maar twee dagen wat gedaan en het voelt alsof we al weken hier zijn. Vandaag stonden we weer ietsje later op. Nog steeds veel wakker in de nacht maar het wordt beter. Het plan was om de stad in te gaan om de wijk The Rocks te bekijken. Een oud gedeelte van Sydney. Ook zijn we door 'Chinatown' heen gelopen. Hier verwacht je veel van maar het zijn eigenlijk maar een paar straatjes met veel Chinezen en Chineze winkels en bedrijfjes. Toen we hier doorheen liepen kwamen we uit bij een mooi gedeelte van Sydney vlakbij The Rocks. Hier vonden wij een VVV kantoor waar we wat folders en kaartjes van Sydney mee konden nemen. Zo gingen we weer op pad en kregen wat honger. Ergens bij een ondergronds eettentje hebben we allemaal een lekkere burger gegeten. Daarna konden we er weer tegenaan. Toen vonden we gelukkig The Rocks. Daar hebben we een tijdje rondgelopen. En toen.... eindelijk vonden we een grote shoppingmall. 6 verdiepingen groot. Ongelofelijk veel winkels en je raakt er zo verdwaalt. Rond een uur of 5 werden we moe. We waren zo onderhand ook al 7 uur op pad. 'S avonds hebben we voor de verandering lekker pasta gegeten. Zelfgemaakt. Na het eten nog fanatiek een paar potjes Uno gespeelt en toen was het bedtijd. Een hele leuke vermoeiende dag. Je maakt nogal wat kilometers. Gemiddeld 10 km per dag!

1. Eva Bennis:
    27 juli 2017
    Dankjewel Romi.
  2. Riet Bennis:
    27 juli 2017
    Ik geniet van jullie verhalen