Donderdag 27 juli

27 juli 2017 - Sydney, Australië

Vandaag ook weer wat later opgestaan. In de ochtend zijn we naar een ouletwinkelcentrum gegaan bij ons in de buurt. Max ging ondertussen naar een skatepark. Tegen 2 uur kwamen we weer bij het appartement en Max was alweer terug. Hij is door zijn enkel gegaan. Dikke enkel en pijn. Gelukkig ging het na een paar uur al beter. Rond half 5 zijn we weer op pad gegaan richting de stad. Ergens nog even tape voor max zijn enkel gekocht. We hebben de ferry weer naar Manly Beach genomen. Daar hebben we lekker met zijn allen gegeten. Maar weer een burger. Daarna weer met de ferry terug. 'S avonds in het appartement nog uno gespeelt en toen was de dag alweer voorbij.

1. Gerda lamfers-bennis:
    28 juli 2017
    Alles heel herkenbaar, zitten zelfs in onze oude fotoboeken te kijken.
    Hebben telefonisch contact gehad met Jacqueline. Ze vindt het erg leuk als jullie langs willen komen. Of ze jullie belt weet ik niet. Via lokale telefoon moet er een 2 voor het opgegeven nummer.
  2. Eva Bennis:
    28 juli 2017
    Tante Gerda, ik heb haar net gesproken.
    We gaan zondag naar haar toe.
    Dankjewel
  3. Riet Bennis:
    28 juli 2017
    Hopelijk beter met de enkel van Max, leuk, het contact met Gerda en ook natuurlijk met Jacqueline. Kijk verder uit naar jullie reisverhalen.